Fuchs Silkolene Pro 4 5W40 4L

178,99

SKU: 8a2d5e0d0960 Categories: ,

Description

Fuchs Silkolene Pro 4 5W40 4L

Fuchs: Oleje silnikowe

OLEJ SILNIKOWY FUCHS SILKOLENE PRO 4 5W40 – XP 4LGrupa produktów SILKOLENE PRO 4 XP to oleje silnikowe zaprojektowane przy użyciu technologii XP zapewniające wysoką wydajność 4-suwowym silnikom w motocyklach On-Road i Off-Road. Technologia XP zastosowana w najnowszej, innowacyjnej formulacji o wysokiej odporności na ścinanie i niskiej odparowalności, zapewniająca wzrost mocy oraz optymalną ochronę silnika i skrzyni biegów. Redukuje zużycie oleju i zużycie paliwa nawet w warunkach wyścigowych. XP Technology przeciwdziała zużyciu ściernemu silnika i zmniejsza tarcie wszystkich obciążonych, współpracujących powierzchni zarówno w wysokiej temperaturze jak i podczas zimnego rozruchuProdukty SILKOLENE PRO 4 XP zostały przygotowane, tak, by spełnić wymagania silników czterosuwowych, zarówno chłodzonych cieczą jak i powietrzem, w motocyklach drogowych oraz terenowych. Posiadają klasy lepkości rekomendowane przez większość producentów motocykli.Jedna grupa produktów odpowiednia dla wszystkich silników o wysokich parametrach, w motocyklach drogowych i terenowych.Intensywne testy stanowiskowe oraz testy na torze potwierdziły znaczący przyrost mocy w porównaniu do produktów konwencjonalnych, połączony z oszczędnością paliwa i mniejszym zużyciem oleju.Powierzchniowo aktywny skład zapewnia wyjątkowe zabezpieczenie przed zużyciem ściernym obciążonych elementów, takich jak tłoki, cylindry, krzywki wałków rozrządu i łożyska, nawet w wyścigowych warunkach.Zapewnia zwiększoną kontrolę powstawania osadów i nagarów w wysokich temperaturach, co prowadzi do większej czystości silnika i dłuższej eksploatacji bez spadku parametrów.Odpowiedni do skrzyń biegów i przekładni, w których stosuje się olej silnikowy, zapewniając ochronę przed zjawiskiem pittingu.Zbalansowane własności tarcia zapewniają precyzyjne działanie, sprzęgłaZapewnia także dobrą ochronę antykorozyjną, lepszą odporność na utlenianie i nitrację, niski stopień parowania a także wyższą stabilność niż oleje konwencjonalne.

xxxxx

yyyyy